ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԲԱՐՁԻԹՈՂՈՒԹՅՈՒՆ, ԹԵ․․․

Կարծում եմ, որ մեր երկրում աճող սերնդի սոցիալական դիրքորոշումների քրեականացումը ալևս միայն խիստ լավատես լինելու դեպքում կարելի է բացատրել «մանկավարժական բարձիթողությամբ», ինչը խոցելի է դարձնում դեռահասներին փողոցային բարքերի կամ մերօրյա «գողական» պանյատների և դրանց վրա կառուցված արժեհամակարգի նկատմամբ։ Հաճախ այնպիսի տպավորություն է ստեղծվում, ասես, այդ արժեհամակարգը պարզապես ներդրվում է, իսկ դիրքորոշումների քրեականացումն էլ զուտ անբարենպաստ գործոնների ազդեցությամբ պայմանավորված երևույթ չէ, այլ հանդիսանում է պլանաչափ և վերահսկվող գործընթացի արդյունք։ Եթե նկատի առնենք ավազակապետության պայմաններում իշխանությունների կողմից ընտրազանգված ապահովելու քաղաքականության հիմնական ուղղությունները, ապա միանգամայն պարզ է դառնում, որ դրանցից մեկը թաղային հեղինակությունների կողմից զոմբիացված ամբոխի ստեղծումն է։ Դրա «արդյունավետությունը» լավ երևաց հատկապես Մարտի 1-ի իրադարձությունների ժամանակ։ Ինչպես հայտնի սարսափ ֆիլմերում՝ վարակված մարդակեր զոմբիները կծում են և, այդպիսով, վարակում առողջներին, այնպես էլ մեր երկրում, «գողական» ենթամշակույթի հակասական և մեկը մյուսին ոչնչացնող «պանյատներով» հիվանդ զոմբիները, կազմալուծում են անփորձ դեռահասների դատողությունը։ Իսկ կրթա-դաստիարակչական համակարգի խնդիրը այս պարագայում երևի թե աճող սերդնի մոտ ստացվող տեղեկության քննադական ընկալման ընդունակությունների ձևավորման նախադրյալների չեզոքացումն է։ Տեսեք՝ ինչ է կատարվում բանակում, դպրոցում, քաղաքի բակերում։ Ինչ-որ ուժեր, բնականաբար, ստեղծում են այդ կործանարար համաճարակը և դնում շարժման մեջ։ Այնպես որ, դժվար է այս ամենը բարձիթողությամբ բացատրելը։ 

Ա․ Թորոսյան

Комментарии

Популярные сообщения